Tuesday, 10 January 2012
პროექტის
სახელწოდება
“გლობალური დათბობა“
პროექტის
მთავარი
იდეა(თემა)
1–2 წინადადება
გლობალური დათბობის მიზეზების და გადაჭრის გზების ძიება ,
შეხედულებების და გამოცდილების , ინფორმაციის გაზიარება. გარემოს დაცვის
,პატივისცემის გაღვივება.
პროექტის აქტუალობა. მსოფლიო ცდილობს არსებული პრობლემის გამომწვევი მიზეზების და გადაჭრის გზების ძიებას,შესბამისად კარგი იქნება მომავალი თაობის ჩართვა პრობლემის მოგვარების გზების ძიებაში , რაც მათ ინფორმირებას და გარემოს დაცვის აუცილებლობას გულისხმობს.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას აღნიშნულ პრობლემასთან დაკავშირებით,შეძლებენ საკუთარი ცოდნის გაზიარებას ინგლისურ ენაზე , ისწავლიან სახელწოდებებს ინგლისურ ენაზე, განუვითარდებათ კვლევა-ძიების, თანატოლებთან უცხო ენაზე თანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები, გაუჩნდებათ სურვილი ღრმად შეისწავლონ და გააცნონ სხვას თავიანთი ქვეყნის პრობლემები გარემო პირობების , კლიმატურ ცვლილებებთან დაკავშირებით( გლობალურ დათბობასთან დაკავშირებით).ისწავლიან თუ როგორ უნდა გაუფრთხილდნენ გარემოს და რა უნდა გააკეთონ გლობალური დათბობის პრევენციისათვის.
მონაწილეთა ასაკი: 10–15 წელი
ვადები,ხანგრძლივობა:
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას.
პროექტის აქტუალობა. მსოფლიო ცდილობს არსებული პრობლემის გამომწვევი მიზეზების და გადაჭრის გზების ძიებას,შესბამისად კარგი იქნება მომავალი თაობის ჩართვა პრობლემის მოგვარების გზების ძიებაში , რაც მათ ინფორმირებას და გარემოს დაცვის აუცილებლობას გულისხმობს.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას აღნიშნულ პრობლემასთან დაკავშირებით,შეძლებენ საკუთარი ცოდნის გაზიარებას ინგლისურ ენაზე , ისწავლიან სახელწოდებებს ინგლისურ ენაზე, განუვითარდებათ კვლევა-ძიების, თანატოლებთან უცხო ენაზე თანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები, გაუჩნდებათ სურვილი ღრმად შეისწავლონ და გააცნონ სხვას თავიანთი ქვეყნის პრობლემები გარემო პირობების , კლიმატურ ცვლილებებთან დაკავშირებით( გლობალურ დათბობასთან დაკავშირებით).ისწავლიან თუ როგორ უნდა გაუფრთხილდნენ გარემოს და რა უნდა გააკეთონ გლობალური დათბობის პრევენციისათვის.
მონაწილეთა ასაკი: 10–15 წელი
ვადები,ხანგრძლივობა:
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას.
- გადაითარგმნება ინფორმაცია ინგლისურ ენაზე,
აღიწერება
საქართველოს ბუნებრივი გარემო,და ის კლიმატური თუ ბუნებრივი ცვლილებები რასაც გლობალური დათბობა
იწვევს და გამოიწვევს , ყოველივე
გამოქვეყნდება
ბლოგზე.
- დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია უცხო ენაზე ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები ფოტო/ვიდეო კამერა,კომპიუტერი ინტერნეტი,
პროექტის მსვლელობა.
- მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად , ისინი მოააგროვებენ ინფორმაციას გლობალური დათბობის გამომწვევი მიზეზების შესახებ და მის მიერ გამოწვეულ პრობლემებს (ფოტოები, ვიდეო მასალები, ინტერვიუები)
- ჯგუფის ერთი წევრი თანმიმდევრობით აღწერს ჯგუფის მიერ შესრულებულ სამუშაოებს, თავს უყრის ყველანაირ მასალას ჯგუფის ბლოგზე
- ჯგუფები მოახდენენ თავიანთი ბლოგების პრეზენტაციას
- პროექტის შეფასება მოხდება წინასწარ შექმნილი რუბრიკით.
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო
გეგმასთან
კავშირი:
სოციოკულტურა და კულტურა
ინტერაქცია, ინფორმაციის გაზიარება
სოციოკულტურა და კულტურა
ინტერაქცია, ინფორმაციის გაზიარება
კულტურათა დიალოგი
მოსწავლე იჩენს ინტერესს და
ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების
მიმართ.
უცხო ენის პრაქტიკული გამოყენება
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი ( სკოლის ვებ-გვერდზე განთავსება; დამეგობრება მსოფლიოს რომელიმე ქვეყნის თანატოლთან, რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
სწავლის სწავლა
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი ( სკოლის ვებ-გვერდზე განთავსება; დამეგობრება მსოფლიოს რომელიმე ქვეყნის თანატოლთან, რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
სწავლის სწავლა
მოსწავლეს
შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.
ლაპარაკი
პროექტის
ხელმძღვანელი
: თინათინ ბეგიაშვილი
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა:tinibegiashvili@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
|
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა:tinibegiashvili@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
s
No comments:
Post a Comment